Rabo Clubkascampagne 2019

De Bijenvereniging Ommen mag meedoen aan de Rabo Clubkascampagne! Natuurlijk zijn we daar superblij mee en we hopen op veel stemmen!

Waarom stem je op ons?
Omdat wij zorgen dat er genoeg bijen in en om Ommen rond zzzoemen. Zoals je weet, gaat het met de bijen in Nederland helemaal niet goed, het aantal bijen neemt al jaren enorm af. Maar… bijen zijn natuurlijk wel zzzuper belangrijk voor de bestuiving van allerlei gewassen, ons eigen voedsel dus!

Wat doen we met het geld?
Met het geld wat we via de Clubkascampagne binnen halen, gaan we het bijenhouden in het Vechtdal stimuleren en willen we een goede leefomgeving voor bijen promoten én creëren. Daarnaast willen we investeren in educatieve materialen. Hiermee willen we vooral kinderen ervan bewust maken dat bijen en hun leefomgeving behouden en beschermd moeten worden, de jeugd heeft immers de toekomst!

Laat je stem horen!
Ben jij lid bij de Rabobank Vaart en Vechtstreek en draag jij de Vechtdalbijen een warm hart toe? Al vanaf 12 jaar mag je je stem uitbrengen. Hoe? Je ontvangt persoonlijk een uitnodiging van de Rabobank om te gaan stemmen. Stemmen kan tussen 15 maart en 1 april 2019.

Namens alle bijen, “Een zzzzoemend bedankt!”