Leden en vrienden

Draag jij de Vechtdalbij een warm hart toe? Steun dan de Bijenvereniging Ommen door lid of Vriend van de Vechtdalbij te worden.

Het lidmaatschap van de Bijenvereniging Ommen bedraagt € 20,= per kalenderjaar.
Houd je zelf bijen en wil je lid worden van de Bijenvereniging Ommen, dan is het lidmaatschap van de Nederlandse Bijenhouders Vereniging daarnaast verplicht. De NBV zorgt namelijk voor landelijke publiciteit, draagt bij aan wetenschappelijke onderzoeken en heeft een vrijwilligers- en aansprakelijkheidsverzekering voor leden van alle aangesloten verenigingen. Kijk voor meer informatie en het lidmaatschapsgeld op de website van de NBV.

Let op! Volg je de Basiscursus Bijenhouden, dan ben je in het cursusjaar automatisch gratis lid van de Bijenvereniging Ommen én de NBV. Na het cursusjaar blijf je automatisch lid van de Bijenvereniging Ommen en de NBV, tenzij je vóór 1 december laat weten daarvan af te zien.

Vriend van de Vechtdalbij worden

Wil je onze vereniging en daarmee de Vechtdalbij financieel of anders steunen, dan kun je Vriend van de Vechtdalbij worden. Elke vriendschap wordt door ons beloond met een potje Vechtdalhoning. Tijdens de landelijke imkerdagen is dit af te halen bij onze bijenstal op landgoed Het Laer, Het Laar 2C in Ommen.

Vul onderstaand formulier in

Na het invullen van onderstaand formulier volgt automatisch een bericht dat we je gegevens ontvangen hebben. Binnen een week krijg je van ons bericht en sturen wij je de betaalgegevens om het lidmaatschapsgeld of je vriendenbijdrage te voldoen. Wil je je terrein beschikbaar stellen of anders steunen, dan nemen we contact met je op over de mogelijkheden.